dette kan jeg ikke fordra

God kveld 🙂 i dette innlegget så tenkte jeg og la dere bli litt ekstra godt kjent med meg .. jeg skal nemlig fortelle dere om noen ting jeg virkelig ikke kan fordra og som er veldig irriterende haha. 

Frekke mennesker og kommentarer

Dette er seriøst en av di verste tingene jeg vet om .. frekke mennesker som ikke vet bedre. Jeg har for eksempel lest litt rundt på topp bloggerene sine blogger og ( sorry for at jeg sier det ) men fyyy faen så mye dritt di stakkars menneskene får .. hvordan er det mulig? hadde jeg fått så drøye og stygge kommentarer så hadde det klikket totalt for meg, for det der er virkelig ikke litt greit engang. Jeg skjønner liksom ikke hvordan noen kan sitte både bak en data skjerm og utenom å komme med noe så fæle ting. Når jeg leser slike kommentarer på andre sine blogger så får jeg mer enn vondt inni meg selv. Men folk som driver på sånn kan jo virkelig ikke ha det bra med seg selv og må derfor rakke ned på andre uskyldige mennesker dessverre.  

Så utrolig viktig å være snille med hverandre♥ ikke behandle andre slik du selv ikke vil bli behandlet. 

Mobbing

Er det noe jeg er helt i mot og virkelig ikke respekterer i det hele tatt så er det mobbing! Da sprenger det totalt for meg .. det verste som kan skje ett menneske er å bli mobbet .. det kan ødelegge ett menneske sitt liv så vanvittig mye at det rett og slett er skremmende. Og igjen, man skal ikke behandle andre slik som man selv ikke vil bli behandlet .. det er så viktig og tenke på. Når du ser noen som blir mobbet, uansett om du kjenner h*n eller ikke … så vær så snill og gjør NOE  .. det kan hjelpe en person mer enn du aner♥ Det gjør meg så ufattelig trist å vite at så mange mennesker her i verden har opplevd det og bli mobbet, ordet mobbing gjør vondt i seg selv. 

Processed with VSCO with b5 preset

Rot rundt meg

Jeg må ærlig innrømme at jeg er en veldig ryddete person og må alltid ha det ryddig rundt meg, jeg takler ikke rot. Men hos andre bryr jeg meg ikke i det hele tatt,  hos meg selv derimot og ting som jeg eier så klarer jeg det ikke haha. Veldig irriterende at det er sånn også .. for litt rot må man jo klare hjemme hos seg selv. Tror jeg bare må lære meg at det ikke alltid kan være ryddig, man må like litt rot også hihi.

Når håret mitt ikke vil samarbeide 

Omg dette er ekstremt …. jeg hater når håret mitt ikke vil samarbeide med meg!! Hva er vitsen liksom?????? Det samme gjelder flokete og tørt hår .. jeg kan bli så sur at jeg begynner og grine :((( Håper dette aldri skjer igjen og at håret mitt jobber sammen med meg istede haha. 

Å være lei meg

Off, jeg blir seriøst helt ødelagt av å grine og være lei meg .. jeg får så vondt i kroppen i flere dager og knekker helt sammen, dette er noe jeg helst vil slippe og være♥♥♥ 

Vel, dette var noen ting av det jeg ikke kan fordra, kom gjerne med tips til hva dere vil ha i mitt neste innlegg! Også ønsker jeg dere en fin kveld videre 🙂 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg