I´m sooo lucky to have you

♥ love ♥

Ååå som jeg savner denne frøkna her♥ Selv om vi bare bor 50 minutter unna hverandre så er vi ikke så flinke å treffe hverandre 🙁 jeg har flere ganger sagt jeg skal komme hjem til Florø også har det aldri skjedd .. noe jeg er lei meg for siden jeg savner min aller beste venninne så fryktelig mye at det gjør vondt♥ Heldigvis bor vi ikke langt unna hverandre og vi snakker ofte på melding og snapchat hihi takk gud for det .. jeg skal prøve å være oftere hjemme i Florø! Savner dagene litt hjemme også innimellom .. så gleder meg ekstremt mye nå til jul slik at jeg kan være mye med vennene mine og slikt. For di fleste vennene jeg har bor jo hjemme, jeg glemmer aldri vennene mine fordi om jeg er vekke, er det noen som virkelig betyr noe så er det di nydelige skapningene! Men så klart, det blir litt vanskelig og reise hjem så ofte når man ikke har lappen også blir det jo dyrt om man skal gjøre det hele tiden, men jeg skal så ofte jeg får til. Gleder meg også til den NYDELIGE dagen jeg får bil lappen, holy sh*t…… alt er så mye enklere da hmm. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg