Pynting av juletre, besøk, handletur

God lørdags kveld til dere! 🙂 Ble en ganske sein blogging fra meg i dag, har ikke fått tid til og blogge idag fordi jeg dro ut døren tidlig siden vi skulle på handletur sammen med søsteren min og kjæresten hennes og tanteungen min! Så dro vi videre opp til de og lagde lasagne og såg fotball kamp haha. Og nååå er vi nettopp komt inn døren så det er gått i ett i hele dag omtrent. Nå begynner straks handball kampen i VM som jeg vil få med meg også får vi se hva som skjer senere!

Og over til juletre pyntingen, i går dro forresten jeg og Iben og kjøpte ett aldri så lite juletre, også pyntet vi det faktisk i går .. litt tidlig men vi må prøve å få mest mulig jul her inne hihi♥ jeg koste meg hvertfall under pyntingen 😀

Ønsker dere en fin kveld videre også blogges vi i morgen!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg