1.desember og helg

Wiihuuu hva er vel ikke bedre enn at det er 1. desember og ikke minst helg!!! Jeg blir så glad når det begynner å nærme seg jul♥ for nå er det jo virkelig ikke lenge til. I dette innlegget så tenker jeg og fortelle dere litt om mine planer for helgen! Tar egentlig helgen litt som det kommer. 

Fredag – I dag skjer det ikke så veldig mye, men senere i dag så skal vi en tur til sentrum og se etter juletre faktisk .. vi har ikke noe julepynt i leiligheten og det er  jo litt kjedelig for man vil jo komme i julestemning hehe 🙂 Neida, men det er ikke så mye som skal til. Så får vi se om det blir satt opp noe julepynt i løpet av helgen, jeg elsker og pynte til jul for det er jo så koselig♥ Senere i kveld blir det hvertfall sikkert og visst bare å slappe av for jeg er i en elendig form .. håper jeg er bedre til i morgen. Også siden det er 1 desember i dag så går det jo garantert mye juleting på tv, så det må jeg prøve å få med meg hihi.

Lørdag – I morgen skulle jeg egentlig hjem til Florø for og sitte barnevakt for lillesøsteren min siden mamma og pappa skal på julebord, men det vet jeg enda ikke om jeg får tid til siden jeg skal en tur til sentrum med store søsteren min og tanteungen min osv .. der skjer det visst mye gøy for små barn ( som meg ) neida .. men det blir gøy å få med seg for tanteungen min sin del 😀 spennende. Jeg håper jeg får litt julestemning iallfall. Så får jeg se hva det blir til senere på dagen .. har mest lyst til og bare slappe av egentlig slik at jeg ikke blir verre enn det jeg er nå, uff. 

Søndag – Vet jeg ikke enda hva som skjer, så langt har jeg ikke kommet hehe .. håper det er fint vær hele helgen så det går an å gå seg en tur eller noe. 

♥ Hva skal dere i helgen?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg