mine favoritt hårfrisyrer

God kveld! I dette innlegget så tenkte jeg og vise dere mine favoritt hårfrisyrer, selv om jeg ikke er så veldig flink til og style håret mitt hver dag så har jeg fremdeles mange favoritter som jeg gjerne vil vise dere nå 🙂 Nå er det jo jule tider snart og da synst jeg det er utrolig fint og pynte seg skikkelig på håret, jeg er veldig glad som har en søster som frisør som kan style meg skikkelig haha, jeg er bare vandt med krøller! Og fint er jo det også, her er noen av mine favoritter … ♥ 

♥  krøller 

Processed with VSCO with f2 preset

Krøller er noe jeg liker aller best, selv om det tar veldig lang tid på mitt hår så blir det alltid verdt det til slutt .. for det blir jo såå fint. Skal jeg pynte meg så velger jeg alltid og krølle det bare for og gjør det lille ekstra haha.

♥  lang hestehale 

Her har jeg bygd håret mitt slik at det blir lenger, jeg forklarer dere i ett skikkelig innlegg HER  ! Dette synst jeg også er super fint 🙂

♥ Donut

Dette er så utrolig vakkert! spesielt når man pynter litt ekstra med blomster osv .. favoritt.

♥ Pariserflette og ulike fletter

Processed with VSCO with m3 preset

♥ Hva er dine favoritt frisyrer?

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg