kyllingsalat

Hei og gooood torsdag dere♥ Disse ukene bare flyr avgårde for i morgen er det jo allerede fredag og helg, enda gøyere er det at i morgen er det 1 desember og bare 24 dager til jul, wæææ hvor sYkt er ikke det da? Jeg elsker tanken på det da, for er det noe jeg elsker og se frem til så er det jule tider sammen med hele familien, jul er favoritt tiden på året!!! Alt er bare så vanvittig koselig og man setter liksom ekstra stor pris på alt, hehe♥ 

Men til overskriften, tidligere i dag så dro jeg på butikken og handlet inn til kyllingsalat for det har jeg hatt skikkelig lyst på sååå lenge så da slo jeg til med middagen i dag 🙂 Det ble jo så sykt mye mat og vi er bare 2 stk så her må vi få besøk hahaha. I dag skal jeg bare slappe av og håpe at jeg er bedre til i morgen, noe jeg tviler sterkt på i og med at jeg merket jeg ble dårlig i går og da varer det som regel i 924820 dager …. neida, men lenge hvertfall. Forkjøla, vondt i hodet, verker i hele kroppen aaarrhh .. ikke gøy. Skal gjøre alt for og bli frisk for jeg hater dette! Nå skal jeg slutte å klage og heller ønske dere en super fin dag videre og gled dere til helg, vi blogges♥

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

9 kommentarer

Siste innlegg