bildene som ikke kom på bloggen

Og her fortsetter vi .. jeg dør av disse bildene herreguuud så sinnsykt flaut!! Og denne gangen blir bildene bare verre og verre .. Men det virker som dere liker disse innleggene så hvorfor ikke fortsette med det 🙂 kos dere med bildene hahahaha. 

Nei nei neiiii .. sjekk DET bildet da!! Jeg ler meg ihjel .. dette skjer så og si hele tiden når jeg IKKE er klar for bildet, ser jo ut helt dum ut. Bildet er rett og slett vakkert!!!!!

Se her ja 🙂 skjer med armene mine <3

Forsøk på å få frem håret, men når det er grodd langt inn i skjerfet så blir man rett og slett en smule irritert. .. og enda bedre blir det når den som tar bildet tar bilde UTEN at jeg er klaaaaar, fAn. 

Og hva f*en skjer her liksom? Viktig med litt dans underveis av alle bildene, ser ikke verre ut hvertfall 🙂 Nei off dette bildet var grusomt. 

Nok en gang skal jeg forsøke på å få frem håret, men samtidig er det så vanvittig kaldt at man ikke vet hvor man skal gjøre av seg 

Litt sur her ja? 

Fyyyyy jeg skjønner ikke at jeg tørr å poste dette bildet, det er jo virkelig helt forferdelig stygt .. altså, sjekk munnen min og ikke minst håret som fyker i alle kanter .. dette var i sommer en gang tror jeg. 

Hver gang jeg åpner kameraet og kommer ani ” ta bilde ” knappen .. bjutiful. 

VEL, HVA SYNST DERE OM DISSE NYDELIGE BILDENE?l♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg