white christmas

… Selv om en hvit jul er veldig vakkert så må jeg ærlig innrømme at jeg elsker di tradisjonelle julefargene, og liker derfor aller best fargen rød når det kommer til jul♥Men likevel så har jeg sittet og sett på inspirasjons bilder av en hvit jul nettopp fordi det er svært nydelig det også, sånn som hvitt juletre føler jeg passer godt inn dersom man har ett lyst og fint rom og ett skikkelig inspo hjem, om dere skjønner? hehe. Jeg tror ikke ett hvitt juletre hadde passet inn hjemme hos oss for og si det sånn!! Da synst jeg heller det er finere med grønt juletre og røde og sølv kuler som pynt, hvertfall hjemme hos oss 🙂 Jeg tror jeg hadde fått mer julestemning av det grønne treet enn det hvite, men hvem vet, kanskje om noen år så endrer jeg mening og liker plutselig det motsatte haha. 

Men se så fin kollasj jeg har satt sammen da, mye fint og inspirerende! Fortell meg gjerne hvordan du liker og ha det i juletidene 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg