Farging av bryn

God kveld, en veldig sen oppdatering her nå og beklager for det .. jeg trodde ikke jeg skulle være vekke så lenge så jeg har ikke fått blogget eller publisert antrekk bildene, så di kommer nok i morgen istede 🙂 Men hvertfall, jeg har endelig fått farget brynene mine som jeg aldri har gjort i hele mitt liv før, sykt hehe .. Søsteren min ville teste å farge di , ble litt skeptisk i og med at jeg var redd for at di ville bli helt svarte som på bildet HAHAH!! Men det ble di altså ikke .. jeg ble super fornøyd! Har ikke fått tatt etter bilde enda så det kommer i ett annet innlegg 🙂 Jeg pleier aldri å gjøre noe som helst med brynene, ikke sminker jeg di heller for jeg synst det er litt vanskelig, så da dropper jeg heller det og går som di er, kjipt siden det er jo SÅ fint med markerte og form på brynene! Eneste jeg gjør med di er å nappe. Så var veldig gøy å teste ut noe nytt.

Vel, nå sitter jeg i sofaen og følger med på en film på tv’en , og skal bare slappe av resten av kvelden! Ønsker dere en fin lørdags kveld videre 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg