lørdag + besøk

Heisann! og god lørdag til dere 🙂 Føler forresten at jeg har blitt litt bedre med denne bloggingen, eller hva synst dere? Blir ikke alltid like ofte men jeg prøver så godt jeg kan selvfølgelig. Vel, nå er jeg og iben akkurat komt inn døren etter en tur på butikken hvor vi handlet inn kvelds .. var tidlig oppe i dag men kjenner fortsatt at jeg er litt trøtt og sliten så skal bli godt og bare slappe av denne helgen. I morgen så blir det besøk av familien til Iben og det blir kjempe koselig, alltid så gøy med litt besøk, blir så fredelig her med bare meg og han hehe .. er ikke feil det altså men alltid godt med besøk. 

Nå kommer mamma og pappa straks en liten svipp tur innom her også for og si hei, før jeg reiser videre sammen med di opp til søsteren min en tur siden mamma skal fikse seg litt på håret 🙂 Og jeg gleder meg sååånn til og se tanteungen min, hun er så vanvittig herlig og jeg elsker hun hihi. fine gullet♥ Nå blir det sikkert ikke mer blogging før senere i dag, antrekk kommer nemlig senere jippi. Ønsker dere en kjempe fin lørdag og helg videre♥

4 kommentarer

Siste innlegg