shopping

God kveld, nå er det ikke lenge siden jeg kom inn døren! og jeg er såååå sliten, det tar på og være på shopping.  Som sagt i forrige innlegg så var jeg med søsteren min på julehandel, vanvittig med folk overalt egentlig .. og det er jo forståelig ettersom det er black friday idag som sikkert di fleste har fått med seg hehe 🙂 jeg synst ikke det var så veldig mye bra salg, men nå var jeg jo ikke overalt da .. Hvertfall så fikk vi unnagjort en del, jeg har fortsatt litt igjen og tenker og ta det i løpet av neste måned, det er vel litt salg da og? Hmmm. 

Nå venter jeg egentlig bare på at the voice skal begynne, alt jeg har sett frem til i dag :-))))))) Hva har dere gjort i dag ? Vi blogges ♥

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg