happy birthday

Hellååå♥  tuuusentakk for alle fine kommentarer, dere er gode! 

Vel, i dag så fyller Iben hele 25 år så derfor tenkte jeg at jeg måtte slå til med noe koselig, og dro derfor på butikken og handlet mye og deretter lagde ett lite gave fat med snop og øl ogsåå så klart en koselig lapp med fine ord hihi typisk meg! Men jeg synst det er veldig koselig og få slike ting selv for det gjør meg SÅÅ glad, så hvorfor ikke gjøre andre glad med ord som betyr noe. Så i dag har det gått i ett med rydding, lage klart taco til han kommer fra jobb ogsååå til dessert så blir det så klart brownies med is♥ ♥ ♥  lov til og være litt usunn ( hele tiden ) . En finere gave blir det senere! Nå er det jo ikke lenge til jul heller, kun EN MÅNED i morgen yeeey!! 😀 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg