inspirasjon som gjør meg glad

God kveld, søte dere♥  Tidligere i dag så var jeg i sentrum og fikk ordnet en julegave til Iben, det gjenstår fortsatt litt men det tar jeg om ikke så lenge, jeg synst det er mye lettere og gå sammen med noen enn å gå alene og se, så tar resten sammen med mamma! Nå er det snart bare en måned til jul OG hvor sykt er ikke det? Fra sommer og til nå så har det gått så skremmende fort, noe som er enda gøyere er at jeg blir endeliiiiiig 20 om under 2 måneder woohooo!! 

Men til overskriften, nå har jeg sittet og bladd meg gjennom hele pinterest .. jeg får så utrolig mye inspirasjon derfra og blir rett og slett så glad av og være innpå der! Jeg er vel ikke alene om det hihi. Så derfor har jeg satt sammen en liten inspirasjons kollasj til dere, jeg elsker og sette sammen slikt 🙂 

 

14 kommentarer

Siste innlegg