dette har jeg gjort i helgen

Heisann dere! Jeg har ikke blogget i helgen .. utrolig dårlig av meg men jeg har ikke hatt noe spesielt å blogge om og da kan det i grunn bli kjedelig, men jeg skal skjerpe meg 🙂 Kan fortelle dere litt hva jeg har gjort i helgen da, på fredag så skjedde det ikke stort annet enn at jeg slappet av foran tv` en med the voice på skjermen, ble egentlig en tidlig kveld på meg da siden jeg var så trøtt.

På lørdag så våknet jeg tidlig og stelte meg, så ble meg og Iben hentet av søsteren min før vi reiste videre hjem til Florø til mamma og pappa, veldig koselig i og med at jeg ikke har vært hjemme på 2-3 uker. Men hvertfall, der spiste vi hjemme laget pizza som pappa hadde laget også ble det litt spill og kos før vi reiste tilbake til leiligheten .. i dag derimot så er det en skikkelig slapp dag, jeg har vært så sinnsykt trøtt i hele dag og gleder meg nesten til å legge meg igjen hehe, men først må jeg få med meg Farmen og få vasket noen klær, fikk plutselig en haug med klær å vaske jædå!! 🙂 

Så ikke en så veldig interresant helg, men tenkte jeg måtte oppdatere dere litt! Fortell gjerne hva dere har gjort i helgen, også ønsker jeg dere en kjempe fin søndag videre♥ Nå må jeg få i meg noe mat! Vi blogges.

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg