pizza onsdag, happy

Happy onsdaaaaag, søtinger!! Hvordan går det med dere? 🙂 Tidligere i dag så var jeg jo som sagt på julehandel sammen med en venninne, og jeg må bare si at jeg virkelig elsker å gå og se i butikker når det er komt så sinnsykt mye juleting .. alt av klær, pynteting, mat osv. Litt drøyt å komme ut 2-3 måneder med julebrusen hehe .. for da er jeg så svak, så ender alltid opp med å kjøpe uansett men nå skal jeg ikke kjøpe en eneste julebrus før julaften!!! 

For ikke så lenge siden så kom jeg og Iben akkuratt inn døren etter å handlet middag på butikken, så i dag slo vi til med pizzaaaa 🙂 jeg elsker og lage pizza fra bunnen av hvor man kan ta på akkuratt det man vil, og jeg elsker paprika og biff på pizza hehe .. det er det beste jeg vet, men i dag så ble det paprika, sopp, mais og løk! amazing♥  Nå er hvertfall pizzaen komt i ovnen og jeg er så j*vlig sulten. 

Ønsker dere en fin dag videre, kos dere!

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg