through my phone

Heisann, så gøy og se at dere likte tipsene i forrige innlegg 🙂 jeg kommer gjerne med flere tips om dere vil det. I dag så tenkte jeg at jeg skulle prøve å få ta noen antrekk bilder til dere, men når jeg kom ut av dusjen så var det allerede mørkt og regnvær ute .. arrrhh jeg hater når det skjer! Det er jo også begynt å komme snø di fleste steder, og det er sååå koselig .. gleder meg bare mer og mer til jul nå, herlighet så gøy det blir !! ♥ det er jo ikke mer enn litt over to uker til vi er i desember måned allerede. Jeg skal forresten prøve å få tatt noen antrekk bilder i løpet av uken. 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg