kakebaking

God mandag cutiez♥  I dag har det vært en skikkelig KALD dag, jeg har vært så forferdelig kald fra jeg våknet til nå .. pluss vondt i hals, hodet og svir i augene, så er vel en muligens influensa på vei, ikke gøy !!! Jeg skal hvertfall passe på og kle på meg GODT fremover. Men til overskriften, Iben fant ut at han ville ha sjokoladekake i dag så da sto jeg for lagingen, nå er den akkurat ferdig og trenger bare å kjøle seg ned litt .. så skal jeg holde meg under ett varmt og godt teppe resten av kvelden, kommer vel til å sovne om ikke så lenge som jeg alltid gjør når jeg ikke er helt i form .. jogge hadde jeg tenkt til og gjøre senere også, men tenker og ta det igjen i morgen om jeg er blitt bedre. Jeg ønsker dere hvertfall en kjempe fin uke 🙂

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg