helgens planer

God helg til dere 🙂 Jeg håper dere likte vloggen forresten!! Kommer flere om dere likte det. Vel, det er allerede 3 November, og jeg gleder meg bare mer og mer til vi kommer til Desember måned .. og ikke minst JUL♥ det er egentlig ganske sykt å tenke på at det allerede er 3 måneder siden jeg var i Hellas, skulle ønske vi kunne spole tiden liiiiitt tilbake hihi! Men la oss snakke om helgen, senere i dag så reiser jeg hjem en liten tur for og fikse noen små ting og hente kjole til i morgen .. for da skal jeg nemlig ut en tur og jeg gruer meg egentlig litt med tanke på at jeg blir så sinnsykt dårlig i magen av alkohol, begynner å lure litt på om jeg kanskje ikke tåler det lenger? hmm .. skumle greier, men jeg får passe på hva jeg drikker så håper jeg det ordner seg. Søsteren min hadde bursdag i går så det blir en feiring for hun samtidig med en liten innflytningsfest, gleder meg til det. 

I kveld så skal jeg bare ta det rolig med noe god mat kanskje også må jeg selvfølgelig få med meg the voice, føler det der aldri tar slutt jeg heheh. Nå skal jeg rydde litt i leiligheten ogsåååå stelle meg litt også hører dere fra meg senere, jeg oppdaterer dere i løpet av helgen! Outfit bilder kommer senere, jeg ønsker dere en kjempe fin helg♥  kos dere mye. 

Processed with VSCO with m3 preset

♥ ​Hva skal dere i helgen?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg