strawberries

Heisann, jeg har vært våken en stund nå siden jeg har en del ting jeg skal gjøre som å filme litt til dere, stelle meg osv .. i dag er ikke været helt på topp og det suger for min del for da får jeg ikke tatt bilder til bloggen og slikt, men det ordner seg vel 🙂 

I går så kjøpte jeg inn noen jordbær siden jeg fikk så sinnsykt lyst på det haha,  men angret når jeg smakte på det første for det smakte drittttttt og da ble jeg ikke så fornøyd siden jeg hadde gledet meg første sekundet jeg såg jordbærene på butikken, JAJA .. bedre lykke neste gang :ppp Vel, nå må jeg stelle meg .. skal ut av huset om under en time så har ikke så veldig god tid, men vi blogges senere. 

4 kommentarer
    1. Det er som oftest slik med jorbær i denne sesongen. De smaker ikke så godt som de gjør på sommerstid :/ Flere av butikkene jeg handler på har sluttet med å selge jordbær, nå som de er ute av sesong, og ikke smaker så godt som de skulle ha gjort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg