FREDAG

God helg♥ Jeg ser opp til helg hver gang jeg, mest fordi jeg synst det er skikkelig koselig og våkne opp sammen med kjæresten sin hehe, det blir liksom ikke det samme i uke dagene når det er jobb og man må opp tidlig, dere som har kjæreste skjønner nok hva jeg mener 😀 I dag sto jeg opp tidlig og ryddet litt i leiligheten, greit med litt helge rydd så kan man slappe litt ekstra godt av i helgene hihi, neida. Men tenker og filme litt til vlogg i dag og iløpet av helgen, om det blir en gøy vlogg vet jeg ikke, har ikke noen spesielle planer for helgen men kan nå filme litt til dere uansett. Om det blir dag for dag vlogg eller bare en video ilag ser jeg, hva vil dere? Kanskje det blir enklest og bare ta alt i en. 

Men nååå må jeg stelle meg litt, så skal jeg prøve og få filmet litt til dere i dag. Jeg ønsker dere en kjempe fin helg også blogges vi senere i dag!

Processed with VSCO with b1 preset

Hva skal dere i helgen?

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg