uken som gikk

Ukens opptur : 

Ukens opptur har definitivt vært å drive på med flytting og endelig begynt å flytte inn , jeg gleder meg bare mer og mer til alt er klart .. som forhåpentligvis ikke er så lenge til, ting er begynt å falle på plass nå hihi. 

Ukens nedtur : 

At jeg har vært så sinnsykt trøtt og slapp i det siste .. tror jeg har mangel på ett eller annet, tok noen blodprøver for to uker siden som jeg enda ikke har fått svar på kom jeg på nå, FAEN.

Processed with VSCO with f2 preset

Ukens sanger : 

Rise up – Andra Day

Silence – Marshmello khalid

Dusk till dawn – Zayn, Sia

Too Good at Goodbyes – Sam Smith

Ukens craving : 

Fortsatt spekemat, jeg elsker det såååå mye og blir aldri lei av det, kødder ikke når jeg sier jeg ønsker meg det til jul hehe <3333

Ukens fokus :

Har enda vært å trene, jeg er aldri noe god til å planlegge skikkelig når det er noe jeg virkelig vil .. men nå kan jeg skylde litt på at jeg har vært veldig opptatt med å hjelpe til med flytting, så når alt er helt ferdig så skal jeg få med meg Iben på trening og turer osv .. om ikke han er med så gjør jeg det alene, det må jeg klare selv om jeg ikke er glad i å trene alene.

Planer for denne uken : 

Å hjelpe Iben å få i orden og rydde siste rest i leiligheten, jeg har også fått lov til og pynte litt så da gjør jeg så klart det siden jeg er veldig glad i det, skal prøve å ikke overdrive pyntingen, men litt må til hehe 🙂 Jeg elsker interiør og det å generelt pynte å få alt fint å koselig!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg