stort savn + dagens planer

God morgen, fine dere. En ny uke står for tur, og like fort går det hver gang til det er helg igjen, og bra er det! Vel, jeg har vært våken en stund og har faktisk sovet i den nye leiligheten, jeg synst alltid det er litt skummelt og sove helt nye steder .. hehe. I dag så er det fortsatt mye å gjøre så derfor er det like greit og være tidlig oppe sånn at ting blir unnagjort, skal blant annet fikse mer lys i leiligheten også en tur hjem til meg for og hente noen små ting, så blir det vel en tur innom noen butikker for og kjøpe noen småting.

Nå må jeg stelle meg så vi får reist, jeg ønsker dere hvertfall en kjempe fin uke♥ i dag går forresten mine tanker ekstra mye til min kjære morfar, ett år er allerede gått og jeg tenker på han hver eneste dag, savnet er ufattelig stort♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg