Flytting

Heihei og god søndag! Nå har det vært en stund siden jeg oppdaterte dere sist, og som dere sikkert vet så er det på grunn av at jeg holder på og hjelpe Iben en del med å pusse opp og flytte, så er desverre derfor det har blitt litt lite tid til blogging. For øyeblikket så holder vi på å flytte ting over i den nye leiligheten, er alltid mye å flytte og kjedelig er det .. men godt blir det når alt er ferdig, jeg gleder meg til det. Bilder av leiligheten kommer når alt er helt klart, er fortsatt en del som må fikses.

Jeg lover og oppdatere dere senere, ønsker dere hvertfall en kjempe fin dag videre 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg