video – min hverdagssminke

Heihei, håper dere har hatt en fin tirsdag så langt♥ Nå er det endelig komt ut en ny video til dere, som jeg har spilt inn for en goood stund siden og denne gang en video dere har spurt etter veldig lenge .. nemlig en sminke video, og som dere ser selv i videoen så forstår dere veldig godt hvorfor jeg ikke har giddet meg ut på dette .. fordi jeg er ikke noe sånn sminke menneske som kan alt om sminke og produkter osv .. jeg bruker liksom bare det jeg liker og er vandt med, skulle gjerne visst litt mer om sminke og brukt skikkelige produkter og slikt .. da hadde jeg sikkert blitt finere hehe xD. Neida, men dere skjønner greia. Jeg håper hvertfall dere liker denne elendige videoen og gjerne abonner på kanalen min som dere finner ved å trykke HER, da blir jeg SÅ glad!!!! 

ENJOY …. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg