oppussing på gang

Heihei, beklager for dårlig med oppdateringer .. men nå de siste dagene så har det gått i ett med oppussing av leilighet og greier, nå satt jeg av litt tid til og få oppdatere dere litt 🙂 vi holder nå på og pusse opp leilighet og det blir sååå utrolig bra herreguuud!! Jeg gleder meg så ufattelig mye til alt er klart som forhåpentligvis blir litt over en uke til. Mye jobbing blir det hvertfall. Når alt er klart og helt ferdig så kan jeg vise dere hvordan det ble? Om dere ønsker det 🙂 Jeg ønsker dere hvertfall en kjempe fin helg videre også blogges vi veldig snart igjen, promise <3

Elsker stilen da!! Er den ikke fin?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg