through my phone

Heihei, hvordan går det? I dag er det blitt torsdag allerede og snart helg igjen, denne helgen blir litt annerledes enn alle di andre helgene vil jeg tro, først og fremst fordi vi får besøk fra Bergen .. noe som er utrolig koselig, jeg gleder meg sååånn til og se di igjen♥ Får nok sikkert ikke sett di før i morgen kveld i og med at både i dag og i morgen så blir det mye jobb i den nye leiligheten til Iben, så denne helgen går til mye jobbing der, veldig spennende og jeg GLEDER meg skikkelig til alt blir ferdig sånn at det er bare å flytte inn, så jeg skal hjelpe til så mye jeg kan hihi 😀 Jeg oppdaterer dere underveis .. men hvertfall her er noen bilder fra mobilen min. Ønsker dere en fin dag videre!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg