Not my daaaay

Heiheiiii!! Og god helg til dere 🙂 Fredag allerede.. jeg er like sjokkert hver gang over hvor fort tiden går, nærmere jul nå da hihi. I dag så har ting IKKE gått min vei, hahaha herlighet for en dag, startet dagen med å holde på og forsove meg til en legetime, så videre holdt jeg på å miste bussen … deretter så manglet jeg 5 kr til bussen hjem herregud så utrolig flaut, JAJA ting ordnet seg likevel. Ting har bare ikke gått min vei i hele dag føler jeg, stresset rundt som en tulling, og NÅ skal jeg finne roen..

Noe positivt har skjedd i dag da, og det er at jeg har filmet inn en video hvor jeg svarer på spørsmålene deres. Eneste som mangler der er at videoen sikkert ser helt j*vlig ut, hehe. Neida.. senere i kveld kommer antrekket for dagen i dag, så stay tuned. Vi blogges snart! Ønsker dere en super fin fredag og ikke minst HEEELG

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg