min type interiør, fra stue til soverom

Hellåååå, god tirsdag ♥ I går så fikk jeg gjort en del på jobb fronten faktisk, hehe .. har fått levert ut siste rest av søknader og håper virkelig på gode tilbakemeldinger,  i menst jeg leverte så såg jeg ett par butikker til jeg ville søke i, så tenker og få levert ett par til om jeg ikke får noe svar i løpet av uken. Jeg er super fornøyd med å fått levert ut di jeg hadde. For nå er jeg veldig klar for å komme meg ut i jobb, i`m READYYYY …. 

Meeeen over til overskriften,  … nemlig interiør i heimen, aaaahhh omg jeg elsker det jeg har satt sammen i kollasjen under her, for dette er liksom akkuratt sånn jeg liker det og vil ha det ..  og jeg er rimelig sikker på at det er sånn jeg kommer til å ha det i min leilighet, eller min og Iben sin blir det vel,.. hvis jeg får lov til å bestemme pitte litt hehe <3333 så tror jeg det kommer til å se sånn ut, eller jeg håper hvertfall det. Gleder meg hvertfall til leilighet og sånn kommer på plass, ingenting er bedre enn det, og jeg krysser fingrer og tær for at alt går i boks om ikke så lenge. Alt ordner seg uansett til slutt. Her har dere hvertfall en kollasj jeg har satt sammen!

 

 

♥  Hvordan liker dere det?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg