Bildene som ikke kom på bloggen

Heihei, og god helg♥ Nå tenkte jeg å ha ett innlegg som jeg har sett litt på andre sine blogger, så derfor tenkte jeg å teste det ut også .. nemlig bildene som aldri kom på bloggen HAHA, off dette blir kleint .. meeeen vi kjører på !! 

HAHAHA, for noen filter det er på snapchat, men jeg digger det, ler meg i hjel …

Prøvde meg på en kul ” pose ” som viste seg å ikke være så kul likevel 🙂

Her var jeg klar til å ta sykkel verden med storm, hehe neida .. men ser ikke værre ut.

Prøvde ut noen SKIKKELIG kule vipper, men di ble litt FOR korte for meg :))

wowowow, meg som veldig blondine .. uvant og skummelt. Aldri mer 🙁

Enda ett snapchat filter, så vakker.

Og JESSDAAA, her fortsetter vi .. so d*mn sexyyyyy !!!

Når jeg åpner kameraet … 

Følte meg skikkelig kul i denne nydelige dressen, som dere sikkert ser på bildet over så var jeg veldig kul :DDD

Hver gang jeg blir oppgitt over antrekk bildene … 

<3 sjokolade

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg