bursdagsfeiring

God Mandag♥ Nå er det sikkert skolestart og jobb for di fleste av oss, og greit kan det være .. er alltid litt deilig og komme inn i skikkelige rutiner igjen, selv om det sikkert ikke hadde vært feil med noen uker til med ferie, hehe. Og når det kommer til meg og min jobbsøking så jobber jeg fortsatt med å få gjort ting .. jeg er litt redd for at det skal gå for lang tid før jeg får noe jobb, for det er jo ikke sikkert man trenger folk .. men jeg krysser fingrene mine og håper virkelig på positivt svar 😀 og menst jeg venter på å få svar og slikt fra søknader så kan jeg jo kanskje vlogge litt til dere underveis, hva tenker dere om det? Jeg har sett litt på andre youtubere sine vlogger og jeg kjenner jeg savner det litt, jeg liker jo og filme og redigere osv. 

Vel, i dag så blir det full kaos her i heimen, det blir nemlig en aldri så liten bursdagsfeiring for min fineste lillesøster, Emma. Hun blir hele 11 år, tiden går så ufattelig fort, herlighet .. jeg har faktisk ikke rukket og sagt gratulere med dagen til hun i og med at hun hadde sin første skole dag i dag og er enda ikke kommet hjem, så jeg skal stå klar i døren når hun kommer hjem, håhå. Men jeg tenker at vi blogges senere, skal ta masse bilder til dere! Vi blogges ♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg