dagens antrekk

I dag så er det faktisk sol ute, det hadde jeg aldri trodd, hehe neida. Men det er veldig uvant å plutselig gå fra bikini til vinterklær og regnjakke .. jeg synst det var så deilig og bare kunne slenge på seg noe lett, men sånn blir det ikke nå i og med at det snart er vinter igjen .. ahhh det blir kjipt det. Høsten synst jeg er utrolig frisk og fin, så det gjør meg ikke særlig mye. Jeg er ikke helt klar for vinter og snø enda, heldigvis er det en stund til enda .. selv om det kan komme snø når som helst, til og med midt på sommeren. Jaja, her har dere dagens antrekk 🙂 jeg håper dere får en kjempe fin helg, så blogges vi snart.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg