turen hjem, video, bildedryss, minne for livet

GOD KVELD, FINE DERE! ♥

Nå har det seg sånn at jeg er helt elendig til å blogge, jeg lovte jo dere at jeg skulle filme videoer til dere menst jeg var vekke .. og jeg må desverre si at det kommer ikke til å bli noe av. Grunnen til det er fordi jeg rett og slett glemte at jeg hadde med meg kameraet mitt, hvordan er det mulig? jeg kom på det di 4 siste dagene .. BRA JOBBA .. jeg er irritert på meg selv. Har fått mange spørsmål om når det kommer video osv, jeg lover dere virkelig at jeg skal få til noe annet, jeg tenker å heller filme vlogger til dere etterhvert i og med at jeg klarte og være så DUM og glemme det menst jeg var på tur. Hva tenker dere om det? Skal få det til fortest mulig isåfall, selv om ting ikke er så interessant nå så kan jeg likevel filme min helg til dere eller noe. 

Men hvertfall, jeg kom hjem fra Kreta på lørdags morning .. Turen hjem i seg selv var vanvittig stressende og ikke minst så ufattelig LANG. Dere kan nå se for dere hvordan reisen hjem såg ut når vi er 15 slitne mennesker som ser ut som di har vært våken i 100 år, nei off. Flyet gikk jo ikke før klokken 01.00 på kvelden, og vi var ikke fremme i Bergen før klokken 04.00 -05.00 på lørdags morgen. Og HOLY S*IT  så trøtt har jeg aldri i mitt liv vært før, vi skulle kjøre hele veien hjem i 4 timer etter vi allerede hadde sittet på fly like lenge. Jeg sov hele veien hjem i og med at hele fly turen var ett mareritt i seg selv, turbulens herfra til h*elvete, unger som skriker stakkars, hovne føtter, rastløs som FAN osv osv .. men uten om det hele så har jeg VIRKELIG hatt en fantastisk fin tur i 2 uker sammen med hele familien og kjæresten♥ dette blir minne for livet, og jeg ser allerede frem til neste tur. Nå er det klart for REGN REGN REGN og vanlig hverdag igjen og jeg må stå på med å få levere siste rest av jobbsøknader. Jeg håper dere har hatt en kjempe fin sommerferie, vi blogges 🙂

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg