Oppdatering, bilder og tatovering

Heihei, og god kveld fra Kreta! Klokken nærmer seg nå 23.30 her nede. Vi er akkuratt Komt oss tilbake til leiligheten etter en kjempe fin tur på restaurant med hele familien, i dag var det heldigvis litt kjøligere enn det har vært nå disse dagene .. på det varmeste har det vært opp mot 40 grader om ikke mer, så merker veldig at varmen og solen tar på, men jeg skal absolutt ikke klage, for på fredags natt reiser vi hjem igjen .. og selv om det skal bli utrolig deilig så vet jeg at jeg kommer til å lengte tilbake 🙁 så derfor skal jeg nyte disse to siste dagene. På fredag blir det også en kjempe lang dag, i og med at vi må sjekke ut klokken 12 og flyet ikke går før i 12-1 tiden på natta. Håper på og få sove litt på flyet hjem 🙂

Har også en liten ting å fortelle dere, tidligere i dag var jeg å bestilte TATOVERING time WÆÆ .. sykt!! Det blir utrolig spennende og jeg gleder meg veldig, har heldigvis bestilt time på fredag før vi reiser slik at jeg rekker å sole meg å bade litt før jeg skal gjøre det. Forteller mer om tatoveringen i ett annet innlegg! Men nå skal jeg sove, er kjempe utslitt etter nok en lang dag i varmen, hehe. Vi blogges snart igjen <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg