endelig er dagen her

God morgen til dere! Nå er dagen endelig komt, jeg har ventet i flere måneder på denne turen, hehe. Jeg våknet klokken 5 idag tidlig av at jeg var så sykt varm, så jeg måtte legge meg i stua på sofaen, og der fikk jeg heller ikke sove i og med at jeg ble så sinnsykt kvalm, føltes ut som jeg måtte spy .. lurer litt på om dette er på grunn av at jeg gruer meg til flyturen, off. Jeg har altså vært våken siden klokken 5, dette blir en evig lang dag! Men gleder meg til vi er Komt frem og alt har gått fint.

Flyet går ikveld klokken 19.00, så vi reiser herfra rundt tre eller fire i ettermiddag, og er ikke fremme før inatt, men jeg oppdaterer dere underveis 🙂 ønsker dere en kjempe fin dag! Så blogges vi snart.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg