Onsdag

Heihei, og god morgen. Eller blir vel ikke det nå hehe .. jeg ligger fortsatt i sengen og har ikke komt meg opp enda. Vel, planene for i dag blir å fikse noen små ting før vi reiser i morgen tidlig, jeg gleder meg kjempe masse, men merker jeg sliter litt med å sove om nettene nå fordi jeg ikke er heeeelt glad for denne flyturen om kun 2 dager, nå er det 3-4 år siden jeg flydde sist, så blir spennende.. neida, jeg tror det skal gå fint.

Jeg har klart og glemme igjen kameraet mitt hjemme selvfølgelig, så det må jeg få mamma til å ta med siden jeg ikke skal hjem nå før vi reiser. Men hvertfall, nå må jeg komme meg ut av sengen og stelle meg litt 🙂 så blogges vi senere i dag. Ha en kjempe fin dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg