reiseklar

God kveld, kjære lesere! Akkuratt nå er jeg hos Iben, og her har jeg vært siden søndag! Vi dro hjem til meg en tur tidligere i dag siden jeg måtte gjøre meg ferdig med pakkingen og fikse noen små ting som jeg må kjøpe på butikken .. så nå er jeg ferdig med å pakke, og jeg er IKKE fornøyd med at jeg har pakket med meg 16 kilo, hva f*en skal jeg med så mye liksom .. men trøster meg med at selve kofferten veier 5 kilo i seg selv, hehe. Men hvertfall, her skal jeg være her frem til torsdag i og med at vi kjører til Bergen tidelig på torsdag, så derfor tenker jeg at det er like greit at jeg blir her, så slipper det å bli en time ekstra kjøring, hehe. Vi kjører alene siden mamma og di har full bil, like greit.

Så nå er jeg mer enn reiseklar!! Kun 3 dager igjen til jeg reiser til Kreta sammen med en fantastisk fin gjeng <3 Bare håper på at flyet går når det skal gå og at vi ikke får en melding om at det er kansellert, da blir jeg sååå lei meg, men satser på at alt ordner seg. Vi blogges i morgen, dere må ha en fin kveld videre.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg