5 ting som gjør meg ekstra glad om sommeren

Heihei, nå tenkte jeg å fortelle dere litt om hva som gjør meg ekstra glad om sommeren, generelt hele sommeren gjør meg jo veldig glad, men her er noen ting som gjør meg GLAD!

1. Å våkne til fint vær .. dette er noe jeg blir veeeldig glad for, ingenting er jo bedre enn å våkne til sol og sommer!

2. EN KALD CIDER .. hehe, jess .. ingenting er heller bedre enn å sitte ute med en kald cider i handa når det er over 20 grader ute, en ting jeg synst er spesielt koselig er når jeg er i Bergen, det å reise til sentrum og sitte ute ved kaia og ta seg en øl er ikke feil, måtte bare ta dette med 😀 Satser på å tilbringe litt tid i Bergen etter jeg er hjemme fra Hellas.

3. SOLE MEG … Når jeg først skal sole meg så må jeg ha noe å gjøre på, enten om det er å lese i en bok eller blad, eller bare ha musikk på ørene .. jeg klarer ikke å ligge i en solseng uten å ha noe å gjøre, men når jeg først har fått farge, DA blir jeg super fornøyd og glad 😀

4. ROADTRIP … Ååååå dette er noe jeg savner, jeg synst det er så utrolig koselig å kjøre turer om sommeren, spesielt om kveldene når det er solnedgang, ingenting er finere og koseligere enn det. Hadde jeg hatt lappen selv så tror jeg at jeg hadde kjørt turer hver kveld, jeg synst det er sååå koselig jeg.

5. TA MASSE BILDER … En ting jeg virkelig brenner for er å fotografere, jeg elsker det og synst det er kjempe gøy. Litt av grunnen for at jeg startet denne bloggen var for at jeg kunne ha en plass og publisere bildene mine, og om sommeren så er det mye lettere og gøyere å få til fine bilder, spesielt med ett skikkelig kamera. Så jeg skal ta masse bilder når jeg er på tur!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg