det er så klart kjipt

Heihei. For øyeblikket sitter jeg i bilen og blogger til dere haha, er en tur i Førde og har akkuratt fått kjøpt en koffert til vi skal på tur, var veldig sikker på at alt var utsolgt men var heldigvis en del igjen, så nå er vi REISEKLAR! Vel, som jeg har nemnt her inne på bloggen før så skulle jeg og typen min på malakoff festivalen som er fra torsdag-søndag denne uken, men det måtte vi bare slå fra oss i og med at vi reiser til syden allerede neste uke og velger heller å bruke pengene på det, siden det blir så utrolig dyrt med begge deler. Det er selvfølgelig så sinnsykt kjipt, jeg har gledet meg siden jeg fikk billetten, men sånn er det bare, skal heldigvis neste år .. ser frem til det. Har heldigvis klart og fått solgt billettene.

Så nå skal vi en tur til min søster og spise før turen går hjem igjen 🙂 jeg ønsker dere hvertfall en kjempe fin dag videre, også blogges vi snart igjen.

6 kommentarer

Siste innlegg