Jeg er tilbake

Ojjjj, så lenge siden sist .. en hel uke, beklager så mye for mitt dårlige fravær, jeg har rett og slett tatt meg litt fri fra denne bloggingen, masse på grunn av at jeg ikke har noen ting å blogge om, hehe. Det er jo det kjipeste, dere må gjerne komme med tips til hva dere vil jeg skal blogge om 🙂 Jeg skal hvertfall filme mye til dere nå som jeg reiser på tur om kun 11 dager, jeg gleder meg som en liten unge !!! Det blir så utrolig bra, reiser til Bergen neste torsdag også til Kreta på fredagen, har hørt så mye om disse kanselleringene fra Norwegian at jeg blir svært bekymret for at det skal skje med oss også, men får bare krysse fingrene for at det da ikke skjer, da sykler jeg ned om det må til, hahaha. Neida, men jeg er overrasket over at jeg ikke har startet pakkingen min enda, for som oftest pleier jeg å pakke 3 måneder før, tenker å fikse det iløpet av uken.

Men hvertfall, jeg lover at dere hører fra meg snart igjen, allerede i morgen 😀 ønsker dere en fin kveld videre!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg