dette gjør meg avhengig

Heihei, og god helg til dere♥  

I dag var det ikke meldt så fint vær, så da blir det ikke så mye å finne på heller. Jeg skal hvertfall hjem en tur i dag siden jeg ikke har vært hjemme på en uke, så får vi se hva planene videre blir, jeg har ikke vært ute på fest på lenge føler jeg, så har litt lyst til det i helgen .. eller bare ha det kjekt med venner ute, er meldt opplett og fint i morgen, meeeen får se hva planene blir, noe må man hvertfall finne på hehe. 

Men til overskriften, jeg tenkte og kjøre i gang ett innlegg hvor jeg skriver noen få ting som gjør meg avhengig, eller som jeg er avhengig av .. så ser vi hvordan dette her går, håper hvertfall dere liker innlegget. Så blogges vi senere 🙂

RYDDE : 

– En ting jeg definitivt er avhengig av er å rydde, for meg er det viktig å ha det helt ryddig rundt seg .. jeg takler ikke rot, får helt noia av det haha, vet ikke om det er en positiv eller negativ ting å være avhengig av det? hmm. Jeg liker hvertfall å rydde, så den dagen jeg får meg leilighet så skal den hvertfall være ryddig og fin håhå.

Processed with VSCO with b5 preset

MOBILEN MIN :

– Jeg er veldig avhengig av mobilen min, må alltid ha den rundt meg. Menst noen ganger synst jeg faktisk det er skikkelig deilig og bare legge fra seg mobilen hjemme i noen timer og være sosial, spesielt når man er på ferie. 

Å RENSE FJESET HVER DAG :

Lol, vet ikke om dette er en teit ting og ta med? Men jeg synst hvertfall det er viktig for meg at jeg får renset fjeset mitt hver dag, sånn at jeg får vekk alt av sminke ..  som oftest pleier jeg og gjøre dette om kvelden før jeg skal legge meg, det er skikkelig deilig. 

AVHENGIG AV Å KURE HÅRE MITT :

– Igjen, så er det veldig viktig for meg at jeg får kuret håret mitt så ofte som mulig, spesielt nå som jeg har farget det så mye .. jeg kurer det ikke like ofte nå som før ettersom at håret mitt endelig er blitt bygd opp igjen slik som det var før jeg begynte med all denne fargingen .. Om jeg ikke bruker den skikkelige kuren min som jeg pleier å sitte med i 20 minutter, så pleier jeg og bare ta i en  leave in kur eller en annen enkel kur etter jeg har dusjet, funker kjempe bra det også. Håret mitt tror jeg er det mest verdifulle jeg har, NEIDA .. men jeg er liv redd for at håret mitt skal bli slitt eller ødelagt 🙁

AT DI SOM ER RUNDT MEG HAR DET BRA :

– Noe som er sinnsykt viktig for meg er at di som jeg har rundt meg eller di som jeg har i livet mitt har det bra, det er ikke noe gøy å gå og vite at folk ikke har det bra osv .. 

VENNENE MINE OG KJÆRESTEN :

Ååååh jeg er så evig takknemlig for at jeg har en så fantastisk kjæreste og venner, jeg hadde ikke klart meg uten disse nydelige menneskene. EVIG TAKKNEMLIG♥  HEHE. 

SPOTIFY :

– Er det noe jeg virkelig bruker hver dag i flere timer så er det Spotify, om det er på bussen, i  bilen, på badet, i sengen, når man jobber eller rydder, eller når man skal legge seg, man bruker det virkelig til alt. Jeg elsker musikk så dette er virkelig kjekt å ha♥ 

Hva er du avhengig av?

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg