video fra tur

Hellååå, snart helg allerede og det er IKKE feil, dagene og ukene nærmer seg SYDENTUR YEEEY og ord kan ikke beskrives hvor mye jeg gruer meg til SELVESTE fly turen, fAen. Jaja, bare å holde seg rolig og ikke ta helt av på flyet så skal det nok gå fint, musikk hjelper meg gjennom fly turen så jeg klarer meg, og litt alkohol, neida, joda. 

Men til overskriften da, hva tenker dere om at jeg filmer en del fra turen og vlogger litt for dere? Jeg får sikkert ikke publisert før jeg er hjemme igjen 🙁 er ikke så sykt gira på og dra med meg pc `en, men kameraet skal jeg hvertfall ha med meg. Blir super glad om dere kommenterer i kommentarfeltet hva dere vil hihi. Jeg synst det er kjempe gøy å filme så for meg gjør det absolutt ingenting. 

Her er hvertfall noen videoer fra da jeg har vært på noen små turer.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg