Uken som gikk

Er det noe jeg aldri har hatt her på bloggen før så er det ” uken som gikk ” innlegg, og denne gangen tenkte jeg og teste det ut, så får vi se om det blir flere uker, tenker hvertfall og prøve det med denne uken som gikk, håper dere liker innlegget 🙂

ukens sang : 

Det er en sang jeg har begynt å like skikkelig godt, som jeg fant på topplisten på Spotify, mener jeg .. og det er I´m yours – Alessia Cara. Den synst jeg var litt kul hehe, så det må bli ukens sang.

ukens tanke :

Hvordan verdenen hadde vært uten en eneste krig, om alt bare hadde vært  bra og om alle hadde hatt det fint her i verden. Hvordan verdenen ser ut om 1000 år, om vi fortsatt lever da, eller hvordan det kommer til å se ut da. Hmmm, det er litt spennende og craaazy og tenke på, er dere ikke enig? Dette er noe jeg aldri hadde blitt lei av å snakke om. 

ukens høydepunkt : 

At det kun er 3 hele uker igjen til jeg reiser til Hellas, jeg gleder meg som bare det og tiden flyr så fort avgårde. Dette var det beste høydepunktet jeg kom på, det er sikkert flere.

ukens nedtur : 

Mobilen min datt i gulvet for 4398039 gang og knuste mer enn den allerede er, lille gullet mitt 🙁 jaja den funker nå enda og skjermen er heldigvis ikke SÅ knust.

ukens serie : 

Så klart Home and away, det har jeg sett på så lenge jeg kan huske og blir aldri lei av den serien, selv om den er ganske dramatisk så liker jeg den skikkelig godt likevel. Serien tar jo aldri slutt, tror jeg har sett på den i fleeeere år nå.

ukens fokus : 

Ukens fokus blir å tenke på å trene og gå masse turer, spesielt når været holder seg så er det ikke noe som er bedre enn å gå en lang og fin tur. Om ikke så er det å trene, jeg har bestemt meg for å trene en del nå før jeg reiser til Hellas. 

Hvordan har din uke vært?

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg