5 ting jeg vil gjøre i sommer

Heihei, og god fredag♥  jeg tenkte og ha ett sånn ” 5 ting jeg vil gjøre i sommer” innlegg hehe, hvis dere synst det er gøy med slike type innlegg så må dere si fra, for jeg lager gjerne flere type innlegg som dette 🙂 kom gjerne med tips også.

– Tilbringe masse tid sammen med familie og venner

Er det noe jeg synst er kjempe koselig å gjøre så er det å være sammen med familie og venner, spesielt i lag .. vennene mine kommer også veldig godt overens med hele familien min, så det er enda bedre. Jeg er hvertfall kjempe glad for at jeg skal til syden sammen med hele familien og kjæresten min, ingenting kunne faktisk vært bedre enn det♥  det er også snakk om at bestevenninnen min skal reise nedover på samme tid som oss, og det hadde vært SÅ kjekt!!!!

– Gå masse turer og trene 

Er det noe jeg sier til meg selv hvert år så er det at jeg skal trene mye før sommeren, og det har jeg ikke vært så veldig flink til slik som jeg har vært før .. men denne gangen skal jeg virkelig stå på med å bli flinkere til og trene å legge på meg litt, jeg har forresten lagt på meg hele1 kilo yeey 😀 jeg er kjempe stolt! Men hvertfall, jeg skal trene en del nå før jeg reiser til Hellas.

Processed with VSCO with b1 preset

– Begynne å stole mer på meg selv, få bedre selvtillit og ta ting som det kommer

Jeg er en person som er sykt lite flink til og stole på meg selv, det er noe jeg skulle ønske jeg var flinkere til .. med tanke på at hverdagene blir sikkert litt lettere da, er dere ikke enig? 🙂 Jeg skulle også ønske at jeg hadde PIIIITTELITT bedre selvtillit også opp i det hele HAHA ♥ ♥  men det er bare noe man må jobbe med, for man er fin og god nok akkuratt som man er uansett. 

En ting til jeg må bli flinkere til, er å ta ting som det kommer .. jeg skal ALLTID planlegge ting med en gang og få det perfekt .. istede for å ikke bare ta det som det kommer. Det er sykt stressende å ha det sånn også, for man vil liksom ha alt så sykt perfekt hele tiden. Om det bare er en tur, eller om det er en jentekveld eller generelt noe som skal planlegges .. så må jeg planlegge å gjøre det i 2 år før det skjer. Sånn er det også med å finne klær, skal jeg på en fest eller bursdag så må jeg planlegge og finne klær en uke før, herregud jeg ler av meg selv 😀 JAJAAAAA…

Bli flinkere til å ta med kameraet på tur

– Noe jeg ikke er så veldig flink til, er å ta med meg kameraet mitt på turer og sånn .. jeg er jo veldig, veldig glad i å ta bilder. Har veldig lyst til og ta med meg kameraet til syden i sommer, hadde planer om å filme litt til dere .. men samtidig liiiitt skummelt om jeg skal tørre og dra det med meg ned dit. Satser på at jeg tar det med meg. Skal hvertfall få filmet litt til dere uansett i sommer, det er noe jeg synst er kjempe gøy. Og tenker og starte opp igjen med det, hva synst dere om det?

Gjøre meg klar til å starte i jobb

En ting jeg spesielt kommer til å grue meg til og tenke mye på, er det og gå ut i jobb igjen etter en stund siden sist .. jeg må bare kjempe meg igjennom det, for innerst inne så vet jeg at jeg trenger det og at det sikkert blir kjempe kjekt 😀 Jeg skal hvertfall ikke gå hele sommeren og grue meg så sykt og tenke at jeg ikke kommer til å få det til, for det gjør jeg på en eller annen måte uansett, det gjør vi alle! Man får alltid til ting man vil få til. Jeg er hvertfall kjempe klar til høsten.

♥ HA EN STRÅLANDE FIN SOMMERFERIE ALLE SAMMEN♥ 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg