Noe å se frem til

Heihei, og fortsatt god sommerferie til dere som har det 😀 jeg har fortsatt ikke fått noe sånn skikkelig sommer følelse enda, men håper den kommer etterhvert når været blir bedre, og når man skal ut på tur!

Men til overskriften, dette her tror jeg og føler jeg blir den beste sommeren, heldigvis har sommeren nettopp startet og man har ferie kjempe lenge, i år så varer ferien i hele 9 uker .. det er sykt det!!! Men ingenting er jo bedre enn det? Det skal hvertfall nytes. Noe jeg ser så utrolig frem til nå og som egentlig ikke har gått helt opp for meg enda er sydentur til Hellas om akkuratt 37 dager, sammen med hele familien, vi blir 15 stk som reiser .. så tar vel hele flyet, hehe neida. Men det blir SÅ bra når vi er så mange som reiser sammen, dette blir det første året jeg reiser sammen med kjæresten min, og det skal trossalt feires at vi har vært sammen i ett helt år i sommer woho <3

En ting til jeg ser veldig frem til er Malakoff, jeg har kun vært der en gang før og det var så utrolig gøy, håper bare at det blir sol og varmt. Og jeg er så glad for at jeg heldigvis får med meg både syden tur og Malakoff .. heldigvis er dette helgen før vi reiser til syden. Også blir det sikkert noen små turer inni mellom eller noen Bergens turer, jeg gleder meg hvertfall uendelig masse til hva denne sommeren har å by på!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg