dagens antrekk

Hei og hå! God sommerferie til dere som har det! Endelig fredag gitttttt, det tror jeg må være den beste dagen for min del, jeg liker fredager!! I dag er ikke været på topp som vanlig, hadde ikke vært feil om vi fikk kjempe fint vær i og med at denne helgen er det mye som skjer, det er blant annet tivoli og styr her i sentrum denne helgen, også i morgen så blir det blant annet en stor feiring av mamma og pappa som har sølvbryllup, så det gleder jeg meg kjempe masse til! 🙂 senere i dag så får vi besøk av hele slekta fra Bergen, så da blir det fullt hus, men det er nå koselig. Vi blogges hvertfall senere, dere må ha en kjempe fin helg og ikke minst ferie.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg