hva skjer med meg

Heihei. Håper dere alle har hatt en fin dag 🙂 Vel, til overskriften .. HVA er det egentlig som skjer med meg? Det er det visst noen lesere som lurer på .. det er egentlig litt kjipt av meg og dele dette med alle dere, men jo, det er ikke så sykt mye som foregår i livet mitt enda, omeigaaad CAMILLA .. jeg er så sykt flau over meg selv egentlig, haha shit.  Men jeg skulle virkelig ønske det var veeeldig store forandringer .. men jeg kan egentlig takke meg selv for at det ikke har blitt så store forandringer, jeg har ikke akkurat vært så sykt flink heller nå i det siste – og jeg snakker så klart om JOBB. 

MEN så er det noen dager hvor jeg er skikkelig stolt av meg selv også, for da har jeg satte meg ned og skrevet søknader selv, uten at noen nemner det liksom. Så det er ikke bare slik at jeg driter fullstendig i det og lever livet uten jobb, det er det absolutt ikke .. men jeg kan ærlig innrømme at det har ikke blitt gjort så utrolig mye med jobb søknad og sånn i det siste, og det er så deppingzzz å tenke på i og med at jeg har en lang vei foran meg og gå, om dere skjønner? Det handler ikke om det at jeg ikke vil ut i jobb, det var jo det jeg i utgangspunktet ville og skulle etter at jeg gikk ut av skolen, men så var det bare noe som sa stopp og at jeg ikke turte likevel 🙁 det er ingenting annet jeg vil enn å jobbe hardt og vite det at jeg faktisk tjener mine egne penger, som jeg kan bruke på meg selv og ikke minst andre.

Jeg er fortsatt veldig nervøs, men om jeg skal gå sånn som dette hver eneste dag frem til jeg er 40 så kommer jeg jo ingen vei her i livet, og det går absolutt ikke. Så nå skal jeg faktisk sette meg ned og skrive flere søknader og levere di, sorry for og si det .. men til he*vete med det og være så forbanna nervøs og redd .. hva er det verste som kan skje da? … og få ett surt nei så klart 🙁 men da har man hvertfall prøvd og gjort sitt beste, sånn tenker nå jeg! så får jeg så inderlig håpe at det blir jobb på meg til høsten, man trenger jo penger for å kunne klare seg her i livet, eller hva? Så NÅ er jeg klar! Det skal ikke komme flere innlegg om at jeg ikke har komt meg lenger, for det skal jeg uansett. Så neste gang, så kommer det forhåpentligvis GODE nyheter♥ håper dere heier masse på meg HEHEHE XD Vi blogges ♥

Processed with VSCO with f2 preset

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg