gårsdagens antrekk

Heihei, alle fine. Hvordan går det med dere? 🙂 Tenkte å oppdatere dere litt etter en stund siden sist. Hvertfall, denne helgen her så er familien reist til Bergen en tur og blir helt til mandag siden vi har fri helt til da. Så da har jeg fått besøk av typen denne helgen, og vi skal bare slappe helt av med film og god mat, viktig å ta livet litt med ro når man er syke, hehe. I går så var jeg blant annet på cafè med Stine som jeg ikke har sett på evig lenge, så det var veldig gøy å få treffe hun igjen. Gleder meg allerede til neste gang, som ikke er lenge til Wiho <3 Jeg har også fått tatt noen antrekk bilder til dere i går som jeg ikke har fått tid til å poste før nå desverre .. også har jeg enda ett antrekk som er for i dag, så blir litt blogging. Jeg ønsker dere hvertfall en kjempe fin helg videre, så blogges vi ganske snart.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg