mobil bilder

Heihei, hvordan har dere det? 🙂 det har gått allerede 4 dager siden sist jeg blogget, herlighet så dårlig HAHAA … Jeg må virkelig bli bedre på bloggingen. Bedre er det når været er fint for da går det hvertfall an å ta bilder til bloggen, og da blir alt så sykt mye lettere. Jeg skal hvertfall ta mye bilder fra dagen i morgen, for da er det jo nemlig 17 MAAAAAI, som tiden flyr .. vi er snart i juni og det er snart sommerferie, jeg gleder meg sååååånn 😀 Men hvertfall, senere i dag så reiser jeg hjem, jeg må finne antrekk for dagen i morgen, det tar jo fleeere timer i seg selv, så lei av alle klærne mine. Jaja. Jeg kommer til å oppdatere dere senere, dere må hvertfall ha en fin feiring i morgen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg