lang helg + dagens antrekk

Ønsker dere en riktig god helg♥ 

Da var det jaggu fredag igjen, disse ukene flyr avgårde .. Vi er snart komt i Mai måned allerde på mandag, hvor sykt er ikke det? snart ett halvt år siden juletider. Og slik som jeg har sett det så skal fin været holde seg så lenge jeg kan se, det tror jeg må være det beste 🙂 Kaldt er det, men satser på varmen kommer i Mai, hehe. 

Planene mine for denne helgen blir ikke store, blir nok bare å slappe av og finne på ting ute sammen med folk siden det er så flott vær, da liker jeg og være litt ekstra sosial haha. Også får jeg besøk av min kjære etterpå, gleder meg til det. Tenker og ta meg ett glass vin senere for å unngå disse forbanna mensen smertene mine HAHA, seriøst det er faktisk helt j*vlig .. heldigvis hjelper det med ibux en times tid. Så får jeg se om det blir noe alkohol, jeg er veldig svak for alkohol, alkoholen er min bestevenn. NEIDA, herregud. Men er ikke feil og ta seg noen glass vin idag, vel? Men nå må jeg stelle meg litt, vi blogges så klart senere♥ 

 

4 kommentarer

Siste innlegg