sunny morning

God morgen, kjære lesere! 🙂 Er en stund siden jeg har skrevet til dere nå. Det har ikke skjedd så mye på min front de siste dagene, så dere har ikke gått glipp av så mye, hehe. Jeg var forresten på en aldri så liten treningsøkt i går, hvor jeg trente noen rumpe øvelser .. så å komme seg ut av sengen iste var ikke så veldig lett 😀 men deilig. 

Vel, til overskriften .. som jeg alltid sier, HVA er vel ikke bedre enn å våkne til sol? Jeg elsker det virkelig, jeg føler hele dagen blir så sykt mye bedre da. Og det er midt i blinken for meg for da får jeg tatt noen bilder etter gammelt .. siden vi bare har hatt regn i det siste. Så dette været skal nytes, jeg tror faktisk det er meldt sånt vær hele uken, om ikke lenger .. og jeg digger det!! Men hvertfall, om ikke så lenge så reiser jeg med mamma innover til Førde en tur, hun skal til frisøren og jeg tenkte å hive meg med en tur. Men vi blogges så klart senere, jeg ønsker dere en solfylt dag♥

♥ Hva skal dere i dag?
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg